CRO рангира 100 најдобри корпоративни граѓани за 2008 со нови и изменети критериуми
27.02.2008 Деветта година по ред, Корпоративната служба за одговорност ги рангира 100–те најдобри Американски главни компании базирани на критериумот за корпоративни и социјални одговорности. Компаниите беа бодувани за 150 различни податоци и елементи во 8 категории. Секоја категорија беше важна за просечен тотален резултат. Категориите за Околина и Климатски промени беа оценувани како највисоки, додека новите категории како Лобирање беа оценети со најмали поени.
Оваа година, CRO измени нешто од неговата методологија за да го подобри испитувањето. CRO користеше само јавни извори “со теоријата дека транспарентноста е основниот принцип на професијата за службена одговорност”. Номинираните во 2008 вклучуваат само компании кој се во Russell 1000. Објавувачот на новите рангирања беше употребуван да стави најголем акцент на рангирањето за Околината, Социјалното и Раководењето. На крај, категорија Лобирање беше додадена, но без никаква важност бидејќи “ лобирањето само по себе не е неопходно добро или лошо “ .